събота, 1 октомври 2016 г.

September Wrap-Up & October TBR


 Когато усетиш отново стреса, напрежението и умората, то знаеш, че е месец Септември. Винаги съм имал смесени чувства към първия месец от есента. Тази година се опитах да бъда колкото се може по-позитивен в личния си живот и по-активен в читателския. Бих казал, че се справих добре този месец - прочетох четири пълни книги, а като знам, че не съм от най-бързо четящите хора, това ми носи радост.
 Началото на месеца поставих с "Без Хоуп" от Колийн Хувър. Трябва да призная, че не съм планирал прочитането на тази книга, но както и в живота - понякога нещата просто се случват случайно. Първата част ми бе крайно безинтересна и бързо изгубих "надежда" за книгата. Но последните сто страници определено промениха нещата. Неочакваният обрат и напрегнатите последни сцени ме накараха да дам три и половина звезди. Ако ви се чете нещо случайно и различно, то знаете, че "Без Хоуп" е моята препоръка. 
 След това прочетох и първия си комикс от Marvel на български език, озаглавен "International Iron Man". От дълго време чакам някое издателство да се реши да издаде комиксите на Marvel и DC, затова когато разбрах новината от Artline Studios знаех, че трябва да имам този първи брой. За жалост, тази първа част не бе кой знае какво и останах леко разочарован, но имам чувството, че следващите броеве ще са по-вълнуващи. 
 Книгата на месеца за Септември е "Градът на гладните" от Рансъм Ригс. Прочетох "Домът на мис Перигрин за чудати деца" през Юли и историята ми допадна много, но не очаквах продължението да е още по-силно и интригуващо. Колебаех се малко в оценката си, но дадох 4.5/5 звезди, защото книгата просто го заслужава. Едно от задълженията ми сега е да чакам издаването на третата книга от Бард, а през това време може да хвърля и едно око на филма, който излезе този петък. 
 След като малко се бях отклонил от TBR списъка ми за месеца, реших да избера някой кратък роман от там и затова следващата книга, за която сега ще говоря се оказа "Сърца за разбиване" от Али Новак. Както знаете планирам прочитането ѝ още от Август и реших, че няма време да се бавя, защото идва зима и не мисля, че ще съм в особено настроение са такъв вид любовна история. Романът не беше нещо специално, но е много лек и лесно се чете. Бих казал дори, че е нереалистичен, но не по онзи досаден натрапчив начин. Дадох 4/5 звезди за Али Новак и сега ще си дам малко почивка от тинейджърските издания на издателство Ибис.
 Завърших Септември със "Сирената" от Кийра Кас. Нямах големи надежди за тази книга, но очаквах да ми хареса малко повече. Не бих казал, че е разочарование - просто имах нуждата да е по-интересна. За жалост тя не изпълни това мое желание и получи суровата оценка от две звезди. 

 И тук месец септември приключва. Опитах се да завърша и "Връзка" от Рейнбоу Роуъл, но тази книгата щеше да ме вкара в книжна депресия, затова я спрях на време, защото не мога да си позволя това точно сега. Понеже съм на училище всеки ден и не ми остава много време за четене, не мога да си направя точен план за това колко и какво да чета през Октомври. Единствената книга, която знам, че ще прочета следващия месец е "Бронзовият ключ" от Холи Блек и Касандра Клеър - една от най-очакваните книги за мен тази година. Ще добавя и "За да си спомня" на Лара Ейвъри, защото я наблюдавам от известно време. Това беше от мен. Пожелавам на всички успешен и силен месец. Надявам се харесвате есента толкова, колкото и аз, защото тя вече настъпи и е готова да ни изненада.

Няма коментари:

Публикуване на коментар