понеделник, 5 септември 2016 г.

Ruler of Books Tag


 Измина предостатъчно време откакто не съм правил таг, затова ето ме тук днес. Благодаря много на Павлина, че ме тагна да направя този пост.

1. Коя книга бихте накарали всеки да прочете?
 Бих препоръчал нещо епично като "Огнената наследница" на Сара Дж.Маас или пък "Железният изпит" от Холи Блек и Касандра Клеър. Смятам, че няма човек, който да не обича малко приключение.

2. Какво бихте премахнали от оформлението на дадена книга?
 Нищо. Всяка книга сама по себе си е перфектна. Никога не съм срещал четиво, което е трябвало да бъде променено. Няма нищо, което да ме дразни в излъчването на едно книга.

3. На кой автор бихте възложили да ви напише каквато и да е книга?
 Ще дам малко непопулярен отговор и ще кажа Керстин Гир. Това е една от първите ми автори в света на книгите и за мен ще бъде чест да и възложа някаква работа. Обичам как тя комбинира мистерия с хумор, а точно това обичам аз.

4. Коя книга бихте изпратили в мазето на библиотеката?
 За жалост, когато книгите на рафта станат твърде много на брой, а ти трябва да добавиш следващата книга в поредица, идва момента в който трябва да преместиш някои от романите си на друго място. За мен това би било някое нелюбимо за мен произведение.

5. Кой дизайнер на корици/илюстратор бихте искали да ви направи стенопис?
 Първо не знам имена на дизайнери. Второ, падам си по-скоро по фотографията отколкото от картини и илюстрации.

6. Чие лице на герой бихте сложили върху монета?
 След като прочетох този въпрос ми идват идеи само за книги, свързани с монархии. Предложенията ми са за Елин/Селена от "Стъкленият трон" или Максън от "Изборът".

7. Коя книга би спечелила наградата „Владетел на Книгите 2016”?
 За мен това ще е или "Уинтър" или "Кралица на сенките". Това са единствените книги (заедно с "Правилата на привличането") от 2016, който съм оценил с максималните пет звезди. Надявам се за по-големи изненади през оставащото време от годината.


Няма коментари:

Публикуване на коментар