петък, 9 септември 2016 г.

Книгите през Септември.

 Септември месец често се свързва с доста неприятни събития като краят на лятото и началото на поредната учебна година, но аз се опитвам да гледам на този месец по малко по-различен начин. Например това е месецът, в който започва новия тв сезон или това е месецът, в който дългоочакван от мен албум ще излезе на музикалния пазар. Е, тази година Септември ще бъде още по-добър, защото издателствата са ни приготвили куп нови книги, които да продължат да ни задоволяват. Днес ще ви представя всички книги, които са обявени до момента за издаване този месец, както и някои мой желания.

 Започвам с може би най-очакваната книга за мен до този момент. Става въпрос за "Бронзовият ключ" от Холи Блек и Касандра Клеър - третата книга от поредицата "Магистериум". Любовта ми към тази серия започна миналата година. Просто обожавам този свят на магия и опасност. Ако все още не сте прочели дори първата книга от поредицата ви съветвам да го направите, въпреки че е предназначена за по-млада аудитория.
 "Бронзовият ключ" ще продължи приключението на Кал, Тамара и Аарън и доколкото разбирам в тази книга основната им задача ще бъде да намерят убиеца на техен съученик, което звучи повече от вълнуващо.
 Според издателство ЕГМОНТ тази книга трябва да е на пазара на 17 Септември. Надявам се да се сдобия с едни от първите бройки, но едно е сигурно - тази книга едва ли ще ме разочарова. 


 Следва една книга, с която може би сте запознати - "Всички, всичко" на Никола Юн. Това е съвременен романтичен роман, разказващ за момиче, което страда от имунодефицит. Болестта и я прави алергична към света и тя не е напускала дома си от седемнадесет години. Докато един ден не пристигат нови съседи в квартала. Новият ѝ съсед е Оли, а той може би ще се окажа единственото ѝ спасение.
 Усещам силни вибрации от "Вината в нашите звезди", която бе хит преди години. "Всичко, всичко" беше номиниран за Най-добър дебют на наградите на goodreads през 2015. Слушал съм единствено позитивни мнения около романа и очаквам да бъде леко и приятно четиво. 
 Не знам дали ще го прочета на момента, но е в плановете ми. Книгата трябва да излезе на 20 Септември.



 "Сирената" е следващият ми голям избор на месеца. Сигурен съм, че разпознавате Кийра Кас от другата и поредица, озаглавена "Изборът". За жалост тази поредица вече приключи и трябва да се фокусираме върху други неща. Какво по-добре от един самостоятелен роман за сирени.
 Тук проследяваме историята на Кален, която Океана спасява от удавяне и тя е обречена да му служи като се превърне в сирена. С омайващия си глас, тя трябва да примамва мореплаватели и странници към смъртта. Всичко се променя, когато тя среща красивият и грижовен Акинли, но влюбването в смъртен нарушава всички правила на Океана.
 Сюжетът ми звучи достатъчно интересен за да прочета тази книга и съм крайно развълнуван да науча повече за сирените и океана. Това, което харесвам в Кийра Кас е, че тя пише много леко и е лесно да проследиш мисълта ѝ. Надявам се да не изневери на стила си и да не разочарова страстните и читатели. Книгата е планирана да излезе на 10 Септември.


 Последната книга, която ще ви представя е "A Torch Against The Night" от Сабаа Тахир. Това е продължението на "Въглен в пепелта", която излезе миналата година. За жалост, няма никаква информация относно кога и дали тази книга ще бъде преведена и издадена в България. Единственото, което можем да направим е да чакаме новини от издателство Сиела.
 Крайно съм развълнуван за тази книга, защото "Въглен в пепелта" бе една от любимите ми книги през 2015. Също съм сантиментален към този роман, защото точно по него написах и първото си ревю тук в блога.
 Книгата вече излезе в САЩ преди една седмица и отново чета само позитивни коментари около нея, а аз просто вече не издържам и искам да я прочета, но както вече казах единственото, което ни остава е да чакаме. За жалост, животът не винаги е справедлив. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар