петък, 2 септември 2016 г.

August Wrap-Up & September TBR


 Август приключи. Сега ми трябва време да осъзная какво всъщност написах преди малко. Леле, това бе неочаквано. Лятото е почти към края си и идва есента, която изключително много харесвам като сезон, но трябва да си призная, че може би тогава изпадам в най-голямата си книжна депресия. Дали ще успея за първи път да я преодолея? Ще бъде ли Септември по-успешен от Август? Отговорите на тези въпроси ще се решат само с времето, а сега да се върнем за малко в миналото и да видим какво прочетох през последния ми пълен ваканционен месец.
 Започнах Август с точното попадения за лятото познато като "Летни дни и летни нощи" - сборник с любовни разкази под редакцията на Стефъни Пъркинс. Това бе четиво, което просто трябваше да прочета на момента и нямах време да се бавя, нямаше за кога да я отлагам, защото лятото приключваше, а не ми се искаше да чакам до следващото за да прочета този интригуващ сборник. Книгата ми хареса като цяло, въпреки че имах проблеми с някои от разказите. Написах пълно ревю, така че ако имате желание можете да го прочетете тук.
 Този месец бях поставен пред огромна дилема - дали да чета повече на брой книги с по-малък обем или да тръгна срещу по-малък брой книги, но далеч по обемни. Взех решението, че сега е момента да разчистя едни от големите плячки. Затова започнах с "Уинтър" от Мариса Мейър, за която мисля, че говорех твърде много, но как няма. Все пак става дума за финала на Лунните хроники. Книга, която очаквах от толкова много време. Искрено съм щастлив, че тя вече е вън от списъка ми с непрочетени. Мога спокойно да си отдъхна, а и тя самата е конкурент за книга на месеца. Ревю за нея - тук.
 След големите 800стр. на "Уинтър" исках да позабавя малко темпото на четене и избрах "Верижна реакция" на Симон Елкелес. Така и така бях тръгнал да приключвам поредици и тази книга дойде в точното време. Бих казал, че съм доволен от книгата, въпреки някои повторения в сюжета и характерите на героите. Знам, че започва да става малко смешно, но и за нея имам ревю - тук. Напоследък пиша много ревюта, но това е защото не знам дали ще мога скоро отново да пиша, затова гледам да изказвам всяко едно мнение по всяка една книга, която имам. И представям ви сега следващия претендент за призива книга на месеца, а това е "Кралица на сенките" от Сара Дж.Маас - може би най-голямата изненада от всички до момента. Това е най-добрата книга в поредицата до момента (за мен) и ми хареса всяко едно късче от нея. Да - знам, че много неща се промениха, но промяната не винаги води към лошо. Впечатлен съм да видя от къде тръгна историята още в "Стъкленият трон" и къде се намираме в момента. Между нея и "Уинтър" наистина не мога да преценя коя бе по-добрата книга.
 Последния роман на Август, всъщност прочетох няколко часа след настъпването на 1 Септември, но все пак ще го впиша в предишния месец. Това е краткият разказ на Рейнбоу Роуъл, озаглавен "Kindred Spirits". Тази нищо и никаква история от 62стр. направо ме зашемети. Влюбих се в нея. Не мога да повярвам колко кратка е в действителност, но в същото време забавна и очарователна. Дори ми хареса повече от "Фенка", което си е цял роман. Върна ме в спомените ми за "Елинор и Парк" и ме накара да искам в най-скоро време да прочета нещо от Роуъл.
 Това бяха всички пет книги, които прочетох този месец, а сега дойде време да посрещнем новия. Време е и за малко откровения и прогнози. Наистина се страхувам дали ще мога да прочета нещо следващите няколко месеца до Ноември, защото всяка година точно по това време изпадам в задължителна книжна депресия. Това се случва вече поне две-три години и никога не мога да я предотвратя. Ще се постарая да направя всичко възможно да я спря и това да е първата година без нея, но ще ми трябва огромен късмет. А, сега и плануваните книги, които просто смятам да изброя.

September/Fall TBR List:
1. "Бронзовият ключ" от Холи Блек и Касандра Клеър
2. "Без Хоуп" от Колийн Хувър
3. "Сърца за разбиване" от Али Новак
4. "Отбор Загубеняци" от Кейти Бърчал
5. "Сирената" от Кийра Каас

 Знам, че няма да прочета всички тези книги този месец, особено със завръщането на училището и сериалите ми, но ще се опитам да направя всичко по силите си да прочета нещо. Има изключително интересни нови заглавия тази есен, за които много се вълнувам. За заключение ще кажа, че съм изпълнил плановете си за месец Август, от което съм изключително щастлив, а сега гледаме само към непознатото бъдеше.

Няма коментари:

Публикуване на коментар