събота, 12 декември 2015 г.

The Taylor Swift Book Tag!


 Нямаше просто как да не направя този таг! Аз съм фен на Taylor Swift... сладко, използвах думата фен, не аз обожавам TSwift. Просто знам, че когато събереш нея + списък от книги, ще се получи интересен таг. Така, че този пост е в нейна чест, точно навреме за края и на нейното световно турне "1989". Добре, де млъквам. Ако има и други swifties нека направят този таг.

 1. We Are Never Ever Going Back Together - Посочи книга, в която си бил/а сигурен/на, че си влюбен/а, но после си искал/а да скъсаш с нея.
 Това ще е "Пепел" от Илса Бик, прочетох я през ранния ми читателски период и си мислех, че е нещо невероятно, но след като открих други книги и продължих с тази поредица, разбрах, че не е нищо особено и любовта към нея беше изчезнала.

2. Red - Посочи книга с ЧЕРВЕНА корица.


3. The Best Day - Посочи книга, която те кара да се чувстваш носталгично.
"Рубиненочервено" от Керстин Гир. Тя също беше една от първите ми книги, навлизайки в YA сферата, затова всеки път щом се сетя за нея излизат тези моменти на мен - младият читател, който не знае какво му предстои.

4. Love Story - Посочи книга със забранена любов.
 Избирам Каси и Ивън от "Петата вълна".

5. I Knew You Were Trouble - Посочи книга с лош герой, който обичаш.
 Няма как това да не е Селена Сардотиен от "Стъкленият трон". Всички я обичаме, нали?



6. Innoncent - Посочи книга, на която някой е развалил краят ѝ.
 Знам края на доста книги, затова и страня от тях. Ще спомена "Вината в нашите звезди", "Предани" и "Къде си Аляска?". Почти съм убеден, че ако не знаех как завършват щях да им се насладя повече или поне щях да искам да ги прочета.

7. Everything Has Changed - Посочи герой от книга, който е минал през израстване като герой. 
 Джулиет от "Разбий ме" е като напълно различен човек в последната книга от трилогията - "Възпламени ме". Тя се превърна от това уплашено малко момиче в една истинска жена, която отстоява позицията си и е готова да спаси света.

8. You Belong With Me - Посочи книгата, която най-много си очаквал/а да излезе.
 "Уинтър" от Мариса Мейър. Все още си чакам, ли чакам.

9. Forever And Always - Посочи любимата ти двойка от книга.  
 Отново е от поредицата "Лунни хроники" и това е Синдер и Кай. Наистина харесвах отношенията им в първата книга и дори после, когато нещата станаха толкова сложни за тях двамата, вярвам, че един ден ще се открият отново.

10. Come Back, Be Here - Посочи книгата, която най-малко би дал/а на заем от страх да не ти липсва прекалено много.
 Която и да е книга от секцията ми. Буквално, няма да мога да гледам празното място на рафта си дори и ден.


2 коментара: