понеделник, 2 ноември 2015 г.

October Wrap Up & November TBR


 Ето, че дойде време и да обобщя кои книги прочетох през изминалия месец и плановете ми за Ноември. Следващите няколко реда ще са болезнени за писане, заради малкото количество книги, които успях да прочета.
 "Започнах" Октомври с "Островът на изгубените" от Мелиса де ла Круз, която четох още от Септември преди премиерата на филма. Всичките ми цели първо да прочета книгата и после да гледам филма на 19ти се провалиха. Да добавим и, че книгата не беше нищо особено. С това Октомври се превръща в най-големият провал от читателската ми година.
 Благодарение на училищния живот, не можах да прочета нищо друго от това, което исках. Но прочетох "Дон Кихот" от Мигел де Сервантес, защото просто трябваше като част от задължителната литература в училище.
 Този обзор завършва доста бързо, тъй като нямам толкова много книги както казах. А сега е време да поставя амбициите си за Ноември и да стискам палци, този път те да се осъществят.

 През Ноември със сигурност ще довърша "Медната ръкавица" от Холи Блек и Касандра Клеър. Вече преполових книгата и тя не е много голяма затова се надявам на бърз резултат скоро. Другата книгата в плановете ми е "Алена кралица" на Виктория Айвярд. Чувал съм много хубави неща за книгата и се надявам да са истина. Друга книга, с която разполагам в момента е "Сянката на чинаря" от Джон Гришам, но не мисля, че въобще ще я започна този месец.


Надявам се да съм по-активен през Ноември, както в читателския живот, така и в блога. Причината да не пиша толкова много е училището и сериалите ми.
 Пожелавам ви приятен месец, а с вас ще се видим скоро.


Няма коментари:

Публикуване на коментар