понеделник, 23 ноември 2015 г.

Mean Girls Book Tag!


 Днес съм ви приготвил един интересен таг, вдъхновен от известния на всички филм "Mean Girls". Благодаря на Кая, че ме тагна да направя този таг.

1.Името на кой герой произнасяте грешно?
 Трябва да се поровя малко повече и да помисля над това. Това ще е Ивън от "Петата вълна" на Рик Янси. Знам, че няма нищо сложно в името, но всеки път щом го прочета си мисля или за Иън или за Еван и това ме обърква тотално. 

2.Кой герой бихте искали да поставите в друг свят от друга книга/поредица?
 Ще кажа нещо, което най-вероятно няма да очаквате. Когато прочетох въпроса си мислех само за измислени фентъзи светове, но нещо интересно, което бих искал да видя е Елинор от "Елинор и Парк" в коледната книга "Сняг вали". Бих се радвал, ако продължението за историята на Елинор е в някакъв коледен вариант.

3.Повторение! Повторение! При коя книга сте почувствали dejavu от друга книга? 
 "Скай" от Джос Стърлинг. Цялата книга ми се струва банална и скучна, взети са толкова много идеи от известни книги и филми за тинейджъри с някакви способности, че дори не знам как съм издържал до края на книгата.

4.Коя книга ви е дала противоположни на представата за „женската сила” чувства?
 "Тъгата на сукубата" от Ришел Мийд. Знам, че главната героиня Джорджина Кинкейд трябва да представлява борбена жена и да олицетворява женската сила, но секс интригите, в които беше завлечена тя през цялата книга подействаха отрицателно на мнението ми за нея.

5.При кой герой сте искали да издадете одобрителни възгласи, докато сте чели книгата?
Ще ви кажа, когато това някога се случи.

6.Колко време обикновено прекарвате в книжарницата?
 Зависи от това с кой съм, знам ли какво ще си взимам и т.н. Но не се застоявам много, най-много до 20 минути.



7.На кой герой ще му се наложи да има ограничителна заповед от вас, ако беше истински?
 На никой. Аз съм такова добро и невинно "дете". :) Нали? Нали?

8.При коя популярна книга/поредица сте били предпазливи, когато сте я чели?
 Определено "Дивергенти" и "Петдесет нюанса сиво" (въпреки че нея така и не я завършех). 

9.Всички обичаме Реджина Джордж. Назовете злодей, който обичате да мразите.
 Аз обичам да мразя злодеи, но в този случай не мога да се сетя за злодей, който обичам.

10.Вашите любими родители от книга?
 Родители на Лайя от "Въглен в пепелта", въпреки че са умрели и не знаем толкова много за тях, те са символично с нея и тя е взела много техни качества. 

11.Коя книга бихте искали да популяризирате?
 "Мафията на майките" от Керстин Гир, защото е супер забавна и предназначена за всеки един читател, който е любител на свежото и новото.

12.Опишете перфектния за вас персонаж, за когото искате да четете.
 Някои, който е определено тих и скромен. Да има чувство за хумор и да няма някаква трагична история или да е избраният. Може би човек, който не е специален, а просто един от нас.



13.Какво правите когато някоя книга силно ви разтърси емоционално?
 Прикривам добре емоциите си. ;) Няколко минути по-късно те ме застигат...

14.Остроумните отговори на кой герой бихте искали да притежавате за себе си?
 Познавате ли Селена Сардотиен? Да, точно нея.

15.Назовете случай, в който решението на някой герой ви е накарало да завъртите очи.
 Америка избира Максън, а не Аспен. Видяхме това от километри, или по-точно казано още от първата книга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар