събота, 21 ноември 2015 г.

Adele - 25 (Ревю)



 След кратка почивка се завръщам, точно както Адел. Само, че нейната въобще не беше кратка.Докато размишлявах какво мога да качвам в блога си след като чета по-малко този месец, реших да направя това музикално ревю за новият албум на британската изпълнителка Адел, който излезе официално вчера. 
 Преди да започна с него искам да кажа, че това е лично мое мнение като фен на музиката. Нямам за цел да обида някого или да хейтвам нарочно, това е просто моето неподправено мнение.

 В периода, в който излезе последният албум на Адел, аз бях в музикален застои, буквално не знаех какво се случва в света на музиката, не се интересувах от никакви изпълнители, награди и т.н. Но това не означава, че не знаех коя е Адел, определено не съм от отдадените фенове на изпълнителката... все още, защото не я следя отдавна, но се бях решил категорично че трябва да чуя албума и "25". 

 02. Send My Love (To your new Lover)  
  Това може би е най-леката и по-поп песен в албума. Докато повечето от песните в селекцията са голямо количество балади, "Send My Love" е тази, която се различава най-ярко от останалите поне според мен. Ако искате да слушате песен в чест на бившото си гадже, която е "закачлива", Send My Love ще ви изненада доста приятно.

 03. I Miss You  
Тази песен успява да съчетае романтиката с изкушението и еротиката. В началото е толкова нежна и изведнъж избухва в нещо магично. Когато я слушам си представям по скоро някаква сексуална сцена в някои филм или сериал. "I Miss You" изостря сетивата ти и те кара... да желаеш.

04. When We Were Young   
"Нека те заснема под тази светлина, ако е последният ни път, когато ще сме такива". Тази песен е поредната емоционална песен в албума, но тя ти вдъхва смелост и увереност да продължиш от нещо или някого. 

09. Million Years Ago  
Това определено е любимата ми песен от целия албум! В началото ми започна доста бавно и скучно, докато не дойде припева... останах без думи! В нея може да се усети болката и тъгата. Адел не просто ти прехвърля емоцията си, тази песен може да те депресира и то във възможно най-добрият начин. Всички трябва да чуят тази песен! 

 I miss the air, I miss my friends

I miss my mother; I miss it when
Life was a party to be thrown
But that was a million years ago




 Разгледах само някои от песните в албума, защото това, което трябва да се чуе, не може да се опише. Особено Адел. Албума ми допадна много, и му давам 3.5/5 звезди. Все още имате време да отидете и да си го закупите, а щом го направите просто се отдайте на емоцията.



Няма коментари:

Публикуване на коментар